
Gdy odnotujesz chociaż kilka z wymienionych objawów wskazujących na usterkę wtryskiwaczy CR, nie zastanawiaj się nawet, jak długo można jeździć z uszkodzonym wtryskiem. Lekceważenie symptomów awarii najczęściej skutkuje tylko tym, że koszty naprawy wzrastają, ponieważ usterka okazuje się być coraz bardziej rozległa. Sprawdź, co można jeszcze zrobić z uszkodzonymi wtryskiwaczami w Dieslu.
1. Regeneracja uszkodzonych wtryskiwaczy CR
Większość dostępnych na rynku wtryskiwaczy Common Rail można regenerować, a usługa ta jest dostępna w naszym autoryzowanym serwisie. Oddając wtryskiwacze do naprawy w ASO możesz mieć pewność, że każdy etap procedury regeneracyjnej zostanie wykonany w pełnej zgodności z wymaganiami producenta.
Dzięki regeneracji zostanie zażegnana niemalże każda awaria wtrysku Diesel. Rzetelnie przeprowadzona diagnostyka, skrupulatne czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza oraz zastąpienie zużytych części nowymi, oryginalnymi elementami to działania, które powodują przywrócenie fabrycznych parametrów wtryskiwacza. Klienci naszego serwisu na potwierdzenie tego faktu otrzymują wydruki parametrów z testowania wtrysków na specjalistycznych maszynach.
2. Wymiana wtryskiwaczy w Dieslu
W sytuacji, gdy nie chcesz lub nie możesz zregenerować swoich wtryskiwaczy, możesz zakupić wtryski w naszym sklepie z częściami samochodowymi. Dostępność wtryskiwaczy CR nowych oraz regenerowanych sprawia, że możemy dopasować ofertę nie tylko do danego modelu samochodu, ale przede wszystkim do Twoich potrzeb i możliwości finansowych.
Chcąc wymienić wtryskiwacze, nie musisz wydawać dużych kwot, ponieważ możesz kupić wtryski po regeneracji w ASO. Sprawdzone źródło zakupu oraz gwarancja na 2 lata bez limitu przejechanych kilometrów to obok niezawodności działania główne zalety naszych wtryskiwaczy.
Czy wiesz, jak sprawdzić, który wtrysk jest uszkodzony?
Z uwagi na to, że w systemie Common Rail zazwyczaj pracuje od 4 do 6 wtryskiwaczy, warto wiedzieć, w jaki sposób sprawdzić, który lub które z nich uległy awarii. Najskuteczniejszym i niepozostawiającym wątpliwości sposobem jest demontaż wtryskiwaczy oraz sprawdzenie ich w serwisie, ponieważ tylko wówczas mogą zostać one zdemontowane na poszczególne elementy, a następnie sprawdzone pod mikroskopem oraz na maszynach.

Niekiedy przed demontażem wykonuje się jeszcze test przelewowy wtrysków, jednakże zazwyczaj nie jest to wystarczające badanie. Rzetelne sprawdzenie wtryskiwaczy pozwala na dobór odpowiedniej metody naprawy oraz na odzyskanie deklarowanych przez producenta parametrów wtrysków.