Sposoby płatności i prowizje

Jak dokonać płatności

  • Klient składa zamówienie w sklepie internetowym.
  • Wybiera płatność poprzez bank, w którym ma konto.
  • Następnie za pomocą jednego kliknięcia jest przenoszony na stronę banku, gdzie loguje się do systemu transakcyjnego. Prawidłowy odbiorca, tytuł i kwota są już automatycznie wypełnione, bez możliwości ich modyfikacji. Wystarczy, że Klient dokończy proces płatności.
  • Po dokonaniu płatności Klient zostaje przekierowany z powrotem do sklepu, w którym zobaczy, że zamówienie jest opłacone. Wszystko odbywa się niemal natychmiast (maksymalny czas zaksięgowania płatności w zamówieniu to 15 minut).

 

Akceptujemy również przelewy tradycyjne w banku lub na poczcie

Obsługiwane Banki:

Alior Bank, Bank BPH, Bank BPS, Bank Millennium, Bank Pekao, Bank Pocztowy S.A., Bank Polskiej Spółdzielczości, BGŻ BNP Paribas, BLIK, BOŚ Bank, City Handlowy, Crédit Agricole, Deutsche Bank, Eurobank, Getin Bank, Idea Bank, ING Bank Śląski, Inteligo, iPKO (PKO BP), mBank, (mTransfer), mBank mRaty, Net-bank express, Noble Bank, Plus Bank, Płacę z IKO, Płacę z Orange, Płatność Mobilna – PeoPay, Podkarpacki Bank Spółdzielczy, Raiffeisen Bank Polska S.A., Spółdzielcza Grupa Bankowa (SGB), T-Mobile Usługi Bankowe, Toyota Bank, Volkswagen Bank S.A.